• Oostende

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 250 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast!

Momenteel zoeken een inhouse HR consultant.

Wat ga je doen?

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers.

Ben jij een ‘Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen.

In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.

Als HR Consultant Inhouse bij Asap speel je een sleutelrol tussen onze klanten en uitzendmedewerkers. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Invullen van interne vacatures door het schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten en beheren van sollicitaties.
  • Constante zoekacties uitvoeren via verschillende jobkanalen.
  • Het behandelen van sollicitaties, screenen van kandidaten via telefoon, face-to-face gesprekken of Teams-vergaderingen.
  • Binnen jouw functie is administratie en planning een essentieel onderdeel: Je houdt de planningen dagelijks up-to-date en zorgt dat de werkroosters naadloos aansluiten op de vraag van de klant. Hierbij hou je rekening met piekmomenten en vakantieperiodes. Je beheert afwezigheden zoals ziekte, verlof,... door deze tijdig te registreren, op te volgen en te communiceren. Dit voorkomt gaten in de vooropgestelde planning en zorgt ervoor dat de juiste vervangingen worden ingezet.
  • Verder volg je de uitzendkrachten nauwlettend op, van hun start tot hun groei en voortgang binnen het bedrijf. Samen met de supervisors bekijk je de noden en opties binnen de teams en pas je aan waar nodig. Dit betekent dat je af en toe op locatie bent bij de klanten om een goed beeld te krijgen van de werkvloer. Samen met je collega's los je spoedaanvragen op, zoals last-minute vervangingen of onverwachte situaties, waarbij jouw flexibiliteit en snelheid van onschatbare waarde zijn.

Wie ben jij? m/v/x

  • Een sociale, overtuigende durver met een gezonde dosis mensenkennis
  • Een krak in plannen en ten allen tijde je kalmte te bewaren
  • Je denkt out-of-the-box en zoekt van nature steeds naar de beste oplossing
  • Je beschikt over een commerciële feeling of ervaring en je houdt van netwerken
  • Gedreven om samen met je collega’s de Asap doelen te bereiken
  • Ervaring in de sector? Super! Dit is goed meegenomen maar zeker geen must! Met drive, enthousiasme en goesting kom je er zeker ook!
  • Je hebt reeds kennis van sociale wetgeving? Top, maar uiteraard zal Asap je ondersteunen om dit on-the-job onder de knie te krijgen.

Wat bieden wij jou?

  • Opleidingen uit onze Asap-Academy om onze Asappers allemaal naar een hoger level te tillen.
  • Een goed uitgewerkt loonkader, gebaseerd op jouw ervaring.
  • Aanvullende voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro, een pensioenplan, gratis hospitalisatieverzekering, een netto-vergoeding, een bedrijfswagen na 1 jaar sectorervaring, bonussysteem.
  • Flex income plan (cafetariaplan) met onder andere fietsleasing, upgrade auto, aankoop extra verlofdagen alsook aankoop multimedia enz!
  • 32 vrije dagen! (12 ADV dagen + 20 vakantiedagen) én anciënniteitverlof na 3 jaar
  • Een leuke attentie bij speciale gelegenheden (huwelijk, werkjubileum, geboorte van de kindjes, …).
  • Speciale dagen die gevierd worden: ‘enjoy your job’ dag, ‘bring your dog to work’ dag, attentie bij complimentendag.
  • Een bedrijfscultuur waar waarden en normen hoog in het vaandel gedragen worden. Een open cultuur waar we elkaars eigenheid respecteren en waar we één team zijn. We houden van onze job. Enjoy your job!

Zo verloopt je online sollicitatie via ASAP

Benieuwd hoeveel stappen je nog verwijderd bent van je nieuwe job? Lees snel verder.